Skip to main content

permulaan

11.00PM
Assalamualaikum semua.
Ini yang pertama kali aku menulis blog.
Rasa macam pelik sikit lah, sebab selalu tulis-tulis, lepas tu padam. Tapi sekarang aku benar-benar sedang menulis entri dalam blog sendiri.

Tajuk - Lubuk Jiwa Paling Dalam.
Kenapa? Aku pun tengah pelik kenapa aku pilih tajuk ni. Tapi hakikatnya dalam hidup seorang insan yang bernama manusia ini banyak suka duka, ranjau berduri, naik turun dalam hidup, jadi pasti nya ada terpendam di dalam hati kita sendiri, betul tak? Jadi, terciptalah tajuk ini.

Untuk permulaan, memang macam banyak idea, banyak sangat nak tulis, dan aku berharap akan teruskan menulis dari semasa ke semasa. Sebenarnya aku memang suka menulis, tapi kekangan masa dan penat, jadi sekarang baru mencuba atas pertolongan seorang hamba Allah. Mudah-mudahan murah rezeki beliau. Amin. Insya Allah.

Comments